You were digging plants, I dug you, beg your pardon

Hej alla ni individer och annat löst folk! (det lösa folket kanske också är individer)
Idag har dagen varit ganska fin. Skoldagen var i sanning wasted, men jag fann en lundabo! Hon hade charmig skånska och hade en blindish mamma, som jag träffade på bussen för ett tag sen (tror jag kan ha nämnt det i något juli-inlägg). Det är alltid lika spännande att förklara hur "blindvärlden" ser ut för utomstående och det blev många skratt åt detta vid lunchen. Ikväll har jag inte läst Stagnelius (bra Emma), utan istället pratat en massa med Linus. Vi nervösade oss inför årsmötet och diskuterade låtar vi var alergiska mot, konflikter och en massa annat. Jag konstaterade att det inte är konstruktivt att slå ihjäl folk. Så kan det va. Nu ska jag snart sova och läsa om förvirrade fönstermänniskor. De är ganska tragiska, egentligen. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0