Dead or aliiive

Långfredag har det varit nu. Shocker, huh? Det var en bra, om än inte så spännande dag. Eller ja relativt spännande. Hela Rävås-skaran åkte till stadsparken och åt brunch, till att börja med. Det var mycket godare än sist jag åt brunch, men så var jag inte jättedeppig den här gången heller. Jag åt till och med apelsin och var helt fascinerad av hur gott det var. Man måste älska ett ställe där prinskorv, våfflor, lax, croissanter, musli, chokladmousse, marsmallows, frukt och bacon serveras. Så är det bara.
 
Sen hade vi äggjakt extreme! Vi fick första ledtråden redan på restauranten och sen var det bara att klura. Den här gången hade pappa verkligen outdone himself och vi fick räkna matte och gå till mormor och lite överallt faktiskt. Många low Points hade vi, för vi är ganska dumma i huvudena. Några sådana var "skoledare?", "oj, vilken rolig gubbe!" och olika åsneljud. Ni behöver absolut inte förstå detta, och det ska ni inte. Sen tittade vi på jättemycket glee och grillade (grillpermiär excite) med mormor. Bra dag. Nu borde jag sova, duscha eller något annat produktivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0