I´ve got pms and a hand gun. Questions?

Nej, jag har inte pms. Antar jag. Ej heller har jag ett handgevär. Det var dock en skylt vi såg igår, som reflekterar precis hur jag har känt mig idag. Full on bitch mode. Eller så är folk bara låghalta utav helvete. Jag vet faktiskt inte. En blandning, antar jag. Jag vet inte. Men folk är besvikelser. Besvikelser av ekorrsorten. De är mina sämsta djur, visste ni det? Nä, det är ju får förstås, men förutom dem. Usch. Annars är folk mest oväntade. Jag gillar inte oväntat, om ni undrar.
 
Men idag är en bra dag också. Eller en helt okay dag. Vi skriver roman och jag fick ner lite skit idag som faktiskt blir helt okay. Åsa var underbar och levererade mjölkchoklad och påskmust till mig (på min begäran alltså). Det var i alla fall bra. Diktatorn har jag också pratat med, vilket var mycket trevligt. Vi lärde oss att ett ord säger mer än tusen ord. Så nu vet vi det. Nu ska jag sova och hoppas att jag är gladare imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0