It´s what you feel but can´t articulate out loud

Hej och välkomna till detta inlägg!
Jag är hemma i Nässjö igen och första dagen har gått i ett. I skolan romanade vi och hade hur kul som helst, framför allt på eftermiddagen. Vi flippade ur, kan man säga. Exempel på det:
Alexzandra: Kan man heta Emma kan man väl heta Eminem!
 
Åsa: Vad produktiva vi är!
Alexzandra: Jag vet, jag har bytt namn på twitter!
(Hon bytte till "50 shades of slagg." bästa!
 
Jag: Jag behöver en gitarrist, men då får du flytta till Skåne.
Johannes: Nä, jag gillar inte Skåne. Eller...det gör jag ju, i och för sig. Jag försökte vara provocerande, men det gick inte så bra.
 
Det var det jag kom ihåg just nu. Fin dag, om än lite rörig inuti. Jag har varit lite rörig hela påsken, egentligen. Så efter musiken (som mest gick åt helvete) gick jag och Åsa på en promenad. Jag fick prata jättejättejättemycket och komma fram till ingenting, men det var skönt och hon orkade verkligen med mig. Hon är bra den där. Nu dricker jag cola och lyssnar crazy Town, och det hjälper naturligtvis också. Städar upp, typ. Shit jag borde på riktigt städa här. Meh. I don´t ork. Jag ska hursomhelst lämna er nu. Just det, igår hände inte så mycket, men jag hängde med mammas band igen och spelade mer transparent. Det blir bara bättre och bättre, och det uppskattar jag myyyycket. Det var allt. Eller nä! Jag har ju förihelvete bytt telefon! Detta gjorde att jag plötsligt hade de kontakter jag hade i min förrförra telefon, alltså fram till 2012. Bland annat en viss greenshoeboy. Jag tvekade inte ens en sekund innan jag tog bort numret, och det gör mig detsamma på riktigt. Det känns jävligt bra. Nu försöker jag få tillbaka nummer och har nu numren till världens vigaste man och ett troll. Ändå ganska bra, känner jag. Detta var allt på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Diktatorn

Du hade möte igår... Det hände ju faktiskt! ;)

2014-04-23 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0