We´re all gonna get in a fight!

Idag, kära ni, är det tisdag och dessutom en ny månad. Det är inte varje dag dessa två saker sammanfaller, så det är väl trevligt antar jag. Vi kollektivromanar igen och det börjar kanske, kanske arta sig. Vi får se.
 
Efter skolan satt jag här hemma och chillade, när jag plötsligt "greps av helig ande" och började skriva en låt. Den kom från ingenstans, och sånt händer mig sjukt sällan. Den skulle nog blivit klar också om det inte var mat precis då. Bitterhet. Men det var pasta, så jag klagar inte egentligen, och sen sjöng vi. Shiiiit vad bra det gick! Speciellt sleepsong blev hur snygg som helst. Vi samspelar verkligen, på en helt ny nivå. Di mauer och no light, no light lät också helt sjukt bra, och som rubriken antyder blev det lite so what också. Nu borde jag skriva, men det gåååår inte. Tyvärr. Men ja, hej april, hoppas du blir awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0