Agnes och hennes speciella, akademiska chargong

Hej och sånt!
Igår gjorde jag saker! Ni borde vara i chock, för det är jag. Den första av sakerna var att träffa Agnes (vilket ni eventuellt kan ha räknat ut av rubriken). Vi gick som vanligt, fikade på coffee Point, pratade om jättemånga olika grejer, gungade och mådde bra. Rubriken sa Agnes kanske en miljon gånger och vi enades också om jättemycket grejer (jag kommer inte ihåg några).
 
Sen åkte jag till Marie. Där lagade hennes Fredrik kebab till oss och sen fick vi till och med glass och "bärisar" till efterrätt. Det här är tydligen en period när jag låter olika fredrikar laga mat till mig...synd att jag inte känner fler. Jag får åtgärda det. Sen satt vi och pratade om livet. Eller...det var mest jag. Jag hade ungefär tusen tankar som snurrade i huvudet och de fick Marie ta del av, varesig hon ville eller inte. Vi pratade också om vilka som inte borde vara lärare, vilka artister som faktiskt kan sjunga, vad grejen med dansband är (ingen vet) och som sagt en massa tankar jag hade. Båda var väldigt trötta, men det var ändå fint. Så, bra dag om än lite kaos. Idag är standard, så jag säger inget om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0