Fucked up fåglar

Hi!
Ett inlägg mitt i natten. Who´d have thought? Men så är livet, uppenbarligen. Ikväll har hursomhelst Sandy och Marie varit här. Vi var ute och chillade med livet, men det blev inte särskilt chill så att säga, då getingar var onda. Så vi förflyttade oss in, och alltså vad fan hade jag för meningsbyggnad i förra meningen ens? Oklart. Vi åt mat hur det nu gick till (jag ber på riktigt om ursäkt för min totala inkompetens inom matlagning :() och pratade om en massa underliga saker. Rubriken, for one thing, som faktiskt är baserad på en riktig fågel. Vi konstaterade också att Sandy heter Knut, eftersom jag och Marie obviously heter Lars. Knut and the Lassez. Vi skrattade också sjuka mängder åt Esse-Hazze och senare farbror Conny, då vid pianot. Ibland försökte vi bli djupa, men sen la vi alltid ner. Men för den konstanta skiftningen älskar jag er. När de gick ramlade Marie i rabatten, och det har jag lovat att skriva om. Jag har lovat att skriva att hon hade benen i vädret. Det var uppenbarligen viktigt. Just det, jag lovade också att säga att jag dricker vin medans jag bloggar. Det var också viktigt. Det kan ha varit jag som tyckte det? oklart, alltså. Det var nog allt, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0