Hur man efektivt vänder en dag

Hej kära folk!
Nu har jag och jane bond spelat på malmöfestivalen! Så ja. Jag är ganska glad nu faktiskt. Jag lyssnade på Florence för att bli gladare och i bilen spelade jag och mamma radiomusik jättehögt. Speciellt vår nya favoritlåt "I like us better when we´re wasted." Det är så himla oklart om jag är ironisk. Sen kom vi fram och det var fullkomligt kaos men sen blev det ändå väldigt bra. Folk spelade musik och ibland var det bra, ibland...inte. Jag träffade Agnes, som hade med sig jättemånga kompisar (för hon är bäst). Dessa kompisar sjöng jättefint till popkollo-låten och var allmänt söta. Sen kom Elin, Robert, Olle och hans flickvän Lovisa (som jag aldrig träffat förut) och var lagom kritiska mot samtliga människor på scen.
 
Sen spelade vi! Emma Carolina-låtarna transparent och inte alls en siffra (som jag av någon anledning har vägrat säga till er innan) och Jane Bond-låten baby prinsess spelade vi. Och jääääävlar vad bra det gick! Nu har jag inte hört det, ska jag säga, men jag är så nöjd! Efteråt gick jag med Elin och gänget till texas longhorn för att dricka cider, äta pommes och prata om lite allt möjligt. Mycket trevligt. Och nu måste jag sova känner jag så detta blev ju kort.

Kommentarer
Postat av: Diktatorn

Spelade du "Inte alls en siffra"? Awesome!!! <3

2014-08-22 @ 06:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0