Pysselböcker och andra tragedier

Nu ska vi få se om jag kan få skriva ett helt nytt inlägg och inte bara försöka publicera samma inlägg 28000 gånger. Det är något störande.
 
Livet har stått stilla i mångt och mycket. "Mångt"...whatever. Syster har dock kommit hem! Det märks genom saker på bordet, musik genom huset och generellt mer liv. Idag har det dessutom märkts eftersom hon gick in hit hela tiden och delgav mig saker hon hittade när hon städade. Hon var tvungen att slänga sina pysselböcker, vilket givetvis var en djup tragedi. Jag fick också lära mig vad hon önskade sig som 8-åring: "att alla fatiga barn får hundra tusen var!" rimligt. Vi sjöng barnlåtar och upptäckte var hennes musiksmak kommer ifrån. Det var det mest spännande som hände idag, förutom mitt stekande av köttfärs och lite planerande inför hösten. Kaaaaooos, men ja.
 
Vet ni en deppig sak? Vi får bara spela en låt och inte två på malmöfestivalen! Jag är ungefär den argaste människan någonsin. Och väldigt besviken. Och...arg, som sagt. Nu ska vi se om vi kan publicera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0