Sorry, did I just stutter? (skrivet i lördags kväll)

Jaaa jag ska blogga nu. Jag har måstat det nu i ett dygn. Bleh. Det blir ett listinlägg because reasons. Detta har hänt:

-Jag har varit i Skara hos Hannah och Fredrik, och lillan i magen såklart. Hon är viktig att nämna.

-Jag tänkte ha en sån där fancy rubrik, ni vet en sån jag brukar ha när jag varit borta, men sen så tänkte jag att...Darren Chris är awesome. Så det blev stutter. Ibland händer sånt.

-Hursomhelst var det väldigt bra där.

-Vi åt jättejättegod mat hela tiden. Det blev nästan lite patetiskt hur jag och Hannah hyllade Fredriks matlagning under hela måltiderna.

-Vi hade trashy Movie nights och såg breaking dawn och fifty first dates a.k.a ananass-filmen. Jag har på riktigt ingen aning om hur man stavar ananass. Vem är jag ens

-Vi köpte absurda mängder godis och jag kan ha överdoserat punchpraliner. Biverkningar: ännu oklara.

-När jag kom hem kom Diktatorn hit eftersom han skulle till Malmö idag, så han sov här igår. Bra mening...

-Vi pratade om...saker. Jag var jättetrött och på skithumör så jag kommer inte ens ihåg.

-Idag har jag umgåtts med mamma. Vi har bakat muffins och lyssnat på random musik som Queen, boney m och kent.

-Ikväll har jag sjungit hemma för typ första gången i sommar. Alla borde sörga att ni missade min version av Anastacias "rearwiev." Eller kanske inte på ett sätt.

Nu: Citat, för att bryta alla mönster.

 

Emmy the great(alltså musiken som spelas): You´re the reason, you´re the reason, you´re the reason...

Hannah: The reason for what?

Emmy: The reason for the fire.

Hannah: ...Oh.

(eventuellt svårt att förklara det roliga i det.)

 

Hannah läser på sin telefon och skrattar till.

Jag: What?

Hannah: Det var någon som twittrade om sin döda bror...

 

Diktatorn: Finns det något som heter mandelmousse?

Jag: nej, inte vad jag vet.

Diktatorn: Synd, jag är jättesugen på det.

 

Notering tisdag: Det finns tydligen på riktigt ändå. Han måste ju köpa det nu känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0