Stabiliteten har återvänt, så ni kan andas ut

Hej hej, det är lugnt och stabilt och hostessigt i mitt huvud. Någon gång ska jag förklara det där hostess/demon för er ordentligt, men det blir inte idag. Hursomhelst är livet helt okay. Igår hade pappa fest för sina jobbfolk och det var ganska trevligt. Jag lärde mig allt om hur man byter missbruk från cola till cola zero ("det ska jag prova...fast det kommer jag ju aldrig prova.") och pratade om...grejer med...folk. oklart, allt detta.
 
Idag hade jag möte med pedagogiskt stöd inför skolan. Vi pratade om allt stöd jag inte behövde, cafféer i Nässjö (hon som jag mötade med hade tydligen växt upp där) och varför alla specialpedagoger heter Margareta. Hon trodde att det var ett anställningskrav och jag är beredd att hålla med. Inget mer har hänt. Snart är detta jättejättelånga sommarlov slut, yaaay! ...eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0