vi förtjänar pudding

Jag skriver innan midnatt! Granted, det är inte långt ifrån, men...ändå!
 
Alltså jag har haft så tråkigt idag. Det har knappt funnits gränser. Så jag åt, för det ska man göra mot tristess, och lyssnade på Jesper Rönndahls sommarprogram. Han var, givetvis, the shit. Bland annat pratade han om bollhav, spelade säkert (ny Annika-singel på fredag omg) och sa nästan "om möjligt överdriv" like a true författarlinjare. Alla måste älska honom. Sen gjorde jag något åt mitt liv eller snarare mitt rum, för jag och mina föräldrar åkte till ikea för att köpa en ny stol till mig. Den gamla började nämligen smulas sönder, bokstavligen. Så dit åkte vi och jag hade peppat för köttbullar, chokladmousse och ikea-cola. Men! De två sista komponenterna saknades! Jag blev djupt ledsen, men sen fann jag en stol och blev glad. Fast...den heter Torkel. Vem fan döper ikea-möblerna ens? Alltså Torkel? jag köpte också en konstig fotplatta, som heter...Dag-otto. Alltså fucking serri! Så heter väl ingen förutom muppen i Stefan och Christer? Eller? Jo, tydligen min fotplatta. Jag blir genuint upprörd om ni inte märker det. Aaaanyway...jag har också försökt dricka te ikväll. Det gick naturligtvis käpprätt åt helvete, ty te smakar fruktansvärt och det verkar inte förändras. Sorgligt. Det var allt, så nu går jag. Just det, rubriken! Den kom från Hanna via sms. Hon är söt och har alldeles rätt. Nu går jag på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0