a post to say goodbye

Jag tänkte säga hejdå till 2014 med ett riktigt inlägg innan jag lägger ut listan. Med en placebo-parafras, tydligen. Kanske för att jag har något att säga. Kanske för att jag vill sammanfatta något. Fast ni vet ju att det bara är för att upprätthålla rubrik-symetrin.
 
har det varit ett bra år, detta? Ja, på ett sätt. Listan blev 25 % längre än vanligt, så uppenbarligen. fast...jag vet inte. Det har också varit ett väldigt ensamt år på många sätt. Sista halvan liksom...flöt förbi bara. Jag hoppas verkligen på ett 2015 som mer liknar första halvan av det här året, trots alla tvära kast det innebar. Men det har varit bra. Jag har lärt mig nya grejer, blivit lite vuxnare, fått nya viktiga människor i mitt liv och varit glad i allmänhet. Tror jag. Nu firar jag och Syster för-nyår med läsk i vinglas och Buckleys nyårslista. Som det ska vara. Jag kommer inleda 2015 i en lila klänning, så det känns bra att vara jag. Och nu, mina kära vänner och andra muppar, kommer listan. 1250 punkter. Because I'm Worth it. Gott nytt år allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0