Across the North and South to Key Largo, love for sale

Hej ni!
Det har varit jul! Julaftonen var ganska så awesome. Man borde sola vid en pool oftare på julen, tycker jag. Så det gjorde vi, och sen hamnade vi mitt i en åskstorm. Lyckligtvis kunde vi sitta i ett regnskydd och chilla med livet, och bara höra kaosregnet utanför, så det var väldigt häftigt ändå. Sen åt vi både glass och mat, och avslutade vi julen med love actually, vin och chips. Jag vill säga, för att alla redan vet det, att Alan Rickman är the man och att tjejen som stöter på honom helt uppenbart inte förtjänar honom in the slightest. (Jag är inte avundsjuk okay? Ooookaaaay?)
 
Idag har vi förflyttat oss till Key Largo, som rubriken skvallrar om. Vi har tagit det lugnt på hotellrummet en del, då vädret har varit lite muppigt. Vi åt på en trevlig restaurang (eller den var väl inte trevligare än de andra men okay) och åt till och med efterrätt. Jag är för. Just det, jag vill nämna att jag har köpt två mycket fina klänningar! Den ena har jag på mig och den är både bekväm och "den finaste klänningen jag sett på dig" enligt syster. Just det, en annan snäll sak hon sa var "jag tror inte att någon normal människa kan ogilla din skiva." ändå fint. Nu ska jag nog gå och göra mig redo för sömn, fast klocka nbara är nio. Det är tydligen så vi jobbar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0