Fortsätt att kämpa, håll fast vid en känsla

Hej hej hej!
Jag är väldigt glad, därav de många hejen. Men jag ska berätta för er om mitt liv, så som jag ofta gör. Igår träffade jag Marie och Karl, för det behövde göras innan året slutade tyckte vi. Vi åt piroger och sen våfflor (med saffran i och annat mysteriskt), och det räckte visst inte för sen åt vi jättemycket popcorn. Karl steg i min aktning genom att veta vem Todd in the shadows var, och Marie tyckte mest att vi skulle sluta flirta med varandra. Men hallå jag är ju gift nu, vad tror hon om mig egentligen? Rubriken är en översättning av don't stop believing som vi sjöng. Vi lyssnade också på Ola (Nathalie keeps coming back from the dead again! Bästa låten okay don't judge), shakira ("jag trodde hon sjöng om sköldpaddor, fast det gjorde hon inte, så jag blev besviken") och lite Emmy the great för det tyckte jag vi skulle. Också ugglan vilket resulterade i mycket prat om fucked up fågel, världens bästa fantasi-punkband om ni missat det. Bra kväll alltså, och den slutade i tid! What is this I don't even
 
Idag har huvudsysselsättningen varit att lyssna på mashups med syster. Såna finns det många av, men min favorit är dj drybones 2012 mashup. Eller allt han någonsin har gjort för han är obviously the man. Jag ville ha antingen "turn down for lunch!" eller "some nights I'm wide awake" som rubrik, men så blev det alltså inte. Nu ska jag tusenpunkterslista mig, fast den lär bli längre i år för jag är redan över tusen punkter och har två månader + twitter kvar. So yay. Händelserikt år, tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0