Ideala förutsättningar för ett inlägg...fast på ett sätt inte

Jag är jättehungrig och jättetrött, så ja inte helt ultimat. Men idag hade jag och Åsa pizza- och fikadag. På pizzerian konstaterade jag att det inte går att tänka på pizzerior alls, så vi gick ganska fort till cafféet. Jag kan meddela att detta caffé, som jag som ni vet älskar, har mycket icke-goda chokladbollar. För konstigt. Jag kom där på världens bästa sketch-idé, som jag ju inte kan göra någonstans för så är livet. Ni får ändå inte veta för jag kanske någon gång får göra det. Inte. Sen pratade vi om kollektivromanen och det gick riktigt, riktigt bra. Vi var on fire, helt enkelt. Vi satt där några timmar till och pratade om en massa mysteriska saker (faktiskt ovanligt mysteriska). Och nej, vet ni vad, lite sömn på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0