The brave girl is back again

Idag var jag, som jag sa, återigen i Malmö (jag är där en del känner jag) och såg Jane Bond spela. Det är mitt bästa band! Det kan vara för att min mamma är trummis i det. Kan vara. De var jättejättejätteduktiga (särskilt mamma såklart) och sen såg jag en massa popkollo-band. Där fick jag bevittna allt från fruktansvärd punk (?) om frusna tungor (no seriously), till svinsnyggt elektroniskt skit, till sjukt catchy rock, till en freaking fiol som gjorde min dag. Har jag sagt att jag älskar fioler på något sätt? Ja. Så det var en lyckad tillställning (och jag vill också). Sen åt vi "pappa-mat" (wiiieee) och jag fick prata med Hannah (också wiiieee). Nu får det vara med bloggandet för idag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0