Världens vigaste man

Idag, gott folk, var det något så unikt som telepatiska på författarlinjen! Kolla tillbaka för att förstå vad det är. Eh jag vet inte var i bloggen ni ska titta för att ha koll. Sorry. Men basically. Den som frågar vet inte svaret och den som svarar vet inte frågan (bara vilket frågeord den har). Vi gör alltid det (gjorde:() med skrivargruppen. Rubriken är svaret på frågan "vem är Johannes Widergren?" som ställdes till den samme av Alexzandra. De konstaterade också att hans bästa kompis sköt Palme. What. Ingen vet vem denna kompis är, för övrigt. Vi har också ätit kaosgod mat och haft "diktuppläsning" av våra surrealistiska alster. Mitt kommer efter detta, alltså ovanför det. Det är fan min största paradox. Nu måste jag sluta om jag ska hinna packa, för nu lämnar jag den här stan minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0