Vi ska ta över världen

Det händer så mycket bra saker just nu. Jag har fått ett gig i september och ett skrivjobb som ska vara klart till på söndag. Så mycket jag inte kan hantera. Inte mycket för någon annan men för mig är det enormt detta. Enormt.
 
Något annat som hänt idag är att Majgull Axelsson var här på författarbesök. Också ganska coolt måste jag säga. Hon föreläste först i aulan och sen bara för oss. Hon var väldigt trevlig och det var nog vårt mest givande besök hittills. Faaaast jag peppar fortfarande Stefan Casta so so so much. Han är förjävla cool den där. Det är dock inte förrän i typ maj, så jag kanske borde prova att vara mer i nuet eller så. Fast nä. Tråkigt. Det kändes fel att skriva ordet tråkigt eftersom jag är så glad just nu. I alla fall...vi fick hamburgare till middag och sen var det musik där jag för första gången försökta tolka min framtida fru (som jag kallar Florence + the machine helt oförskämt). Det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra, faktiskt. Det är svårt att komunicera med Micke nu som alltid ("sjung inte mer fel! Det är redan fel, så sluta sjunga mer fel!") men det gick bra. Fast kanske inte mitt pianospelande på Annas låt. Det gick sådär faktiskt. Nu ska jag sluta blogga, för sån är jag (kortbloggerska alltså), men hejdå och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0