We live in cities you´ll never see on screen

Hej kära folk!
Idag är det måndag, och det var sjukt länge sen jag berättade vilken veckodag det var kände jag. Det är ju lite av en grej jag har för mig, eller hade kanske. Jaja, denna dag har väl varit helt okay. Vi pratade om modernismen och grejer i skolan. Jag var "Sidekick" och tog reda på en massa saker som Mynta bad om. Det var bra, för då lyssnade jag åtminstone litegrann då och då. Det är ju positivt. Jag uttalade meningen "det är inte ens ett skämt, det är bara roligt", så där låg nivån. Det sa jag om vårt internskämt "what would lagerblad say?" eller bara Lagerblad i allmänhet. Det är alltså inte ens ett skämt. Så ni vet. Jag fick den fina frågan "Emma Emma Emma! Kan vi gå till Sibylla sen?" av Åsa och vi gick dit. Bra idé, eftersom jag ätit för lite nowadays. Mycket bra. Det var allt för denna fina måndag.
 
Sidekick out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0