Aint it fun?

Alltså, som jag har skrattat idag. Ni kanske har hört mina rakt från hjärtat-skratt? (Det kanske ni inte har) jag har gett ifrån mig ungefär 30 sådana. Och de brukar vara sällsynta, mind you! Oklart varför jag har haft så hejdlöst roligt idag, men jag uppskattar det. ...naturally.
 
Jag har till exempel skrattat väldigt mycket med Emma. Hon var övertrött och därmed social (makes sense sort of not really) och vi har mobbat Christer (what else is new) och skrattat helt hysteriskt mycket åt hans text idag. Det var inte en komedi. Ja, jag bad om ursäkt sen för mitt otrevliga beteende. Dessutom har jag...*drumroll please*...blivit kompis med prosapoesi! Jag vet jag vet jag vet! Det tog bara 6 år, men nu har det hänt. Jag har äntligen fattat vad det betyder. Till exempel: Texten "ibland" (ligger uppe, november tror jag det är) är ju för fan en prosadikt och jag redovisade den som en sådan idag. Det är bra skit, speciellt sen jag tog bort de två sista orden. Då blev den mycket bättre. Jag skrev också en till, som jag lägger upp efter det här. Bra grejer! Usch, vilken jättejätteläskig känsla jag fick just nu. Typ ordmoj-style. Usch!:( i alla fall...vad har mer hänt? Jag blev bortskämd under fikat med två kakor för att Emma och Christer tävlade om vem som skulle ta till mig, och samtidigt fick jag veta att jag ska prata i radio imorgon. Scary times. Om nåt jag inte kan, dessutom. Men alltså den läskiga känslan är kvar! Crazy Town, sluta prata om rädslor när jag är rädd, tack. Vilket wiplash-inlägg! Jag ska ju prata om musiken också. Johannes joinade oss då (yay mer instrument!) och jag sjöng metalica like there was no tomorrow ungefär. Okay nu håller inte den här känslan för mer ord.

Kommentarer
Postat av: Olle

va? sjöng du Metallica? lite konstigt.. jag trode de var för "tråkiga" för dig.. haha. men det är ju gött.. vilken låt var det? låt mig gissa, nothing else matters.. :P

2014-01-30 @ 12:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0