Det händer saker...fast inte nu

Hej!
Igår gjorde jag ungefär ingenting nästan hela dagen. Oj, vad mycket slagg det var i den meningen. Eh, ja, whatever. På kvällen tog jag dock tag i livet och gick ner till stan med Åsa och åt pizza. Det var väldigt kallt, men vi överlevde och pizzan var såklart god. De visade bingolotto (att det ens får visas är ju fan pinsamt egentligen) och det resulterade i att vi analyserade Patrik Isaksson och började hata en grabb för att han vann för mycket. Vi såg också början av en film som enligt åsa handlade om detta: "De är instängda i någon gråtta och så traskar de omkring och så hittar de ett stort jävla hål!". Sounds...fun.
 
Nu är det alltså måndagsmorgon och jag har fixat med lite allt möjligt. Det mesta händer nemligen i veckan/helgen. Så jag har strukturerat mer inför anställningen (kaos kaos kaos) och *drumroll please* bjudit in folk till mitt första gig som Emma Carolina! Det kommer bli awesometastic! Och så jävla helvetes nervöst...men ja. Det får jag leva med. Nu börjar jag om ungefär en halvtimme. Sovmorgnar är så långa när man inte sover på dem, har jag märkt. Bra märkt av mig. Eller något. Nu avlägsnar jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0