Follow my anger!

Så...zombie-året fortsätter. Underbart. Jag bytte om från nattlinne vid sex ikväll. Min mest ambitiösa grej idag har varit att äta chokladmousse och titta på Gilmore Girls. I´m doing that right now. So yeah. Okay, liiite annat har jag gjort. Typ...läst fanfics, pratat med mamma och...eh...yeah, that´s it. Ovh nu borde jag ringa diktatorn. Han fyller år och allt. Fint ska det vara. Nu kan jag inte mobba honom för att han är 16 längre. Jag kan i och för sig mobba honom för att han är 17...but that´s not half as fun! Det blir roligare när jag är tjugo. Vilket är snart. Shiiiit. Kaos will be happening. Eller alltså. Sådär kan jag omöjligt säga av flera anledningar. Jag har ingen aning om vad jag pratar om. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Olle

Fast emma, du är inte så gammal själv.. säger halvgubban som fyller 24 om drygt en månad.. ganska crazy men håller med, Linus är ganska liten.. :P haha

2014-01-05 @ 00:53:48
Postat av: Diktatorn

Varför ska alla alltid mobba mig för min ålder???

2014-01-05 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0