Happy independence day!

Jag hinner blogga, yay! Så nu bloggar jag i alla fall, mamma. Det blir kul för dig. (Och alla andra. Kanske. Inte.)
 
Idag, mina kära vänner, är det den femtonde januari och det betyder independence day! Jag har inte hunnit börja fira än, för jag har haft ungefär 28000 saker att göra (känns det som), men det kommer! Men vad har hänt sen sist? Jag har gått i skolan och pratat om våra (numera) favoritpoeter Paul och Artus. Han heter egentligen Arthur, men läraren skrev fel och nu säger vi att han heter det. De var lovers och sköt varandra och hade kul. Vi älskar dem. Jag har varit omåttligt arg, men det har varit okay ändå för folk är bra. Vi har haft Niklas och pratat om prosapoesi. Musiken har börjat igen och jag har rageat på Micke...shocker. Den här veckan har inte varit lika bra som jag först trodde, men det ska jag (försöka) ändra på idag hade jag tänkt. Så, have fun så hörs vi ikväll (faktiskt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0