Nyårsföresatser (och kommentarsvar)

Olle: Ja, jag vet. Fun fact: Häromdagen tänkte jag "folk under 20 är oftast så störiga. Tur att jag har typ...två kompisar som är det. Fast...jag måste ju hänga med mig själv. Problematiskt." (jag tänkte inte ordet problematiskt...)
Diktatorn: För att vi kan, that´s why. Moahahahaha!
Sandra: Argumentera vetefan egentligen, men det var så här:
The script: If you could see me now...
Sandra: Nej! Jag ser inte!
 
Onwards: Det riktiga inlägget. Jag tänkte vara modig som fan och skriva ihop några nyårsföresatser. Jag har knappt tänkt igenom detta innan, bara så ni vet. Shit is going down.
 
2014 ska jag göra mitt bästa för att:
-Kyssa någon. Ja, faktiskt. Det känner jag att jag borde göra i år. OBS: Inte vem som helst, naturligtvis.
-Skaffa en massa nya vänskapsrelationer, för det var det bästa med förra året och jag vill fortsätta med det.
-försöka förstå saker som hemligheter och privatliv. Försöka.
-Göra svinmycket konstiga saker. Det behöver jag.
-Bli åtminstone liiiite bättre på att spela piano.
-Stå mindre i centrum och bli bättre på att göra det när jag gör det.
-Kämpa mot destruktivitet, jämt.
-Klara av livet, speciellt efter att jag slutat skolan.
-Bli bättre på att säga ifrån när saker inte håller ihop.
 
Det får räcka så. Nu ska vi se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0