She was on and off with life, despite the fact she loved it very much

Detta med att skriva en radioteater är absolut inte min grej. Ni får inte ens läsa hur det blev, så dåligt var det. Så kan det va. Men det är bra med livet ändå tycker jag. Jag har fått spontanbesök av diktatorn och det är ju alltid trevligt med honom. Han ska skapa en blogg ungefär nu. Exciting. Hursomhelst åt vi Pringles och pratade om olika folk och saker och namn och jag vet inte allt. Jag är (förvånande nog) för trött för att blogga. God natt.

Kommentarer
Postat av: Diktatorn

Det är alltid trevligt att besöka dig också! Och jag är glad för att du kunde umgås (det finns ju en del risker med att bara dyka upp)...

2014-01-24 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0