What do the trees know?

Jag är hemma! Så nu är jag och Skåne åtskiljda för denna gång. Jag är okay med det känner jag, ändå. Jag avslutade tiden bra. I söndags var jag på Burlöv center med mamma och köpte kläder till mig och födelsedagspresenter till viktiga människor. Och fika, naturligtvis. Igår hade jag subwaytimes med Elin och det var allmänt awesome. Vi skvallrade nästan mer än vanligt, fick ett skrattanfall åt en random tjej och jag fick äntligen höra originalet av yall want a single. ...yeah. Vi pratar inte mer om det.;)
 
Sen åkte jag alltså hem. Igår märkte jag upp en massa skivor och försökte strukturera upp livet. Gick väl sådär antar jag. Idag vaknade jag av att hattmannen dammsugög köket. Han har sina bra sidor, den där. Vi hade tydligen problem med bananflugor. I don´t know these things. Nu ska jag snart börja min andra termin. Lite för excited på ett sätt.

Kommentarer
Postat av: olle

Angående rubriken, är det en cover på Ylvis-the fox? :P hahaha borde göras..

2014-01-08 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0