you´re so close to me that you nearly died

Rubriken idag är från en låt från Guds perspektiv...tydligen. Oklart hur okay jag egentligen tycker att detta är. Jag behöver inte tycka något om vad flyleaf gör, i och för sig. Finns de ens fortfarande? I forget.
 
Idag var jag alltså med i radio! Jag har fortfarander inte lyssnat på det, så ni får gärna göra det åt mig (länk återfinnes på facebook och twitter). Det gick nog bra, tror jag! :D förutom det skrev vi om småfolket (trash coming up) och jag stängde in mig här och tittade på Gilmore Girls och åt godis, och pratade med mamma. Det måste man göra ibland. Januari är värst, som Sigge säger. Jag tänker fortsätta säga så tills det blir februari. Which means två dagar till. Men ändå. Nu ska jag visa er lite hur låghalta min klass är. Om jag inte har nämnt det är "låghalt" ett jättebra nytt författarlinjeord och betyder typ dum i huvudet/efterbliven/andra ord vi tyvär överanvänder fast vi inte borde. Here goes:
Hanna: ...Och nästa lördag...
jag: Då har vi lov.
Hanna: Aha, men lördagen efter...
jag: Har vi också lov.
Hanna: va?
Alexzandra: Har vi två lov?
Jag:...
båda: ...ahaaaa...vi är så jävla dumma.
Jag: Ja.
 
Alexzandra: ...och min bror...
Hanna: Jag tänkte precis säga att jag också vill ha en bror, men sen kom jag på...att jag har en.
 
Det var allt för ikväll, kära ni. God natt och trevlig helg (oh that´s right that´s just me)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0