Champagne, choklad, sol och bonnabordeller

Hej och hej och hej alla random folk!
Ni fick tre hej idag. Så kan det va ibland. Oftast får ni inga hej alls, så jag tyckte att jag skulle kompensera. Jag kan meddela att detta är ett blogginlägg som skrivs utomhus. Det var länge sen, måste jag säga! Sist jag kommer ihåg att jag bloggade utomhus var 2011. Jag kan dock ha fel, för jag tänkte först skriva 2008 tills jag kom på det. Med andra ord kommer jag på fler saker allt eftersom och då blir det svårt. Eh, ja, detta brydde ni er om eller hur? Jag borde skapa en meta-blogg om bara min blogg, så kan ni undvika den informationen. Hopelostheadmeta.blogg.se. Är ni för?
 
Jag ber om ursäkt. Ibland måste jag bara blogga av mig eftersom jag bloggar så kort och tråkigt annars. Jag ska hursomhelst prata om gårdagens fölsedagsfriande med mormor och hela familjen selen. De är fyra, så det är inte en så jättestor familj. Och jävlar vad min dator är varm. Men kan jag fokusera eller? ja. Jag fick choklad och champagne för jag är så sofistikeeerad och vi åt fantastisk mat. Speciellt tsatsikin för det är det bästa som finns här i världen. Jag och mormor bondade över att vara vitvinsdrickare och alla andra bondade över att jobba skift. En annan sak jag borde starta en blogg om är för övrigt min alkoholkonsumtion. Jag menar, ingen bryr sig. Exakt ingen. Ändå måste jag tvångsmessigt nämna det varje gång det känns rimligt. Tänk vad lätt ni skulle ha det! (jag kommer inte göra det.) bonnabordeller var något Johanna sa när vi pratade om "rövarkulan" och "trollsjönn" (riktiga platser for the record). Fun times. Nu ska jag återgå till att uppskatta utomhusandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0