ett litet kvällsinlägg

Jag sitter i farmors kök. Klockan tickar. TV:n pratar från vardagsrummet. Och pappa. Det lät som om han pratade ett annat språk men det gjorde han nog inte. Det är irelevant. Jag har haft en fin dag sen jag skrev sist. Som sagt kom Pia, Magnus, Henrik, Lisa, Erik och lilla Elsa-Stina (ja...hon heter så) hit för lunch. Vi pratade om allt möjligt, åt lamm och tittade på bebisen. Till slut vågade till och med jag mig fram och höll henne. That´s some scary shit. Men fint, också. Jag var helt i chock över att det var en riktig människa som rörde sig och andades och grejer. Jag är inte dum, bara lite. Sen har vi ätit mer och de har spelat Alfapet. Det är ungefär det som har hänt. Nu dator jag i min ensamhet, för det är skönt när man har umgåtts med folk hela dagen och ska göra det imorgon också. Imorgon lär bli en awesome dag. Med det sagt går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0