Before I leave

Igår hände mycket bra saker. För det första kom jag fram till sj helt utan kö. Chocken var total. Sen åkte jag och träffade Jolanta! Jag har saknat henne och hon blev glad över att jag levde livet. Hon lyckades också utöva telepati och allmänt vara fin.
 
På kvällen åkte jag till Marie och vi hade en jättefin kväll. Efter mycket om och men (shocker) köpte vi hämtmat och tryckte i oss denna under samtal om, well, det vanliga. Sen spelade jag Paris för henne och hon tog över pianot. Det var ganska surrealistiskt att spela den med någon som kan, men väldigt väldigt fint. Sen drack vi en massa cola och...skrev sånger. "Ett sista glas med Lars" (klart Lars var med) och en annan, mycket vacker sång, som ni inte får höra även om den är mycket bra. Sucks to be you och sådär. Nu ska jag åka till forum. Jag är inte jättepepp kan jag säga. Men så kan det va. Ses på andra sidan!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0