Hur många världar finns det egentligen?

Idag är en väldigt mysig dag. Töntigt ord, men skit i det, för det är det. Mamma och jag har tittat på film nästan hela dagen. Först såg vi Annastasia, som kan vara världens absolut bästa film näst efter fucking Åmål. Seriöst. "Och sen ska jag sparka henne" gotta love it. Och musiken, och hur nostalgisk den är för mig och vilken bra känsla det var att för en gångs skull vara bättre än min barndomskompis och säga till henne att hon sjöng fel text och att hennes text inte ens hängde ihop. Den ungen var inte bra för mig, kan jag säga så här i efterhand, men hon lärde mig älska den filmen så jag klagar inte faktiskt. Sen såg vi enchanted, mest för att få sjunga "how does she know that you love her" och för att den scenen är underbar och ja varför inte för att Idina är med? Det visste jag inte ens innan. Vi toppade med Ella enchanted, som jag inte hade sett och som var väldigt hemsk men också fin. Rubriken är mammas fråga när hon bläddrade förbi "hur många kramar finns det i världen?" bland filmerna. Hon är bra, min mamma. Nu ska jag gå innan det blir ny dag igen för det tycker jag det blir jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0