When you were here I just weren´t that happy

Jag tog ändå tag i dagen och tränade efter att jag skrev sist. Det var väl trevligt...eller nä, men ändå. Sen åkte jag med mamma och pappa för att titta på solstolar och fika någonstans på den skånska landsbygden. På caféet fanns kakbuffé, hallonsoda och höns. Jag är för, ändå. Vi åkte hem och jag pratade med Hannah ett tag. Det borde jag göra ungefär alltid. ...fast nej. Sen dök Agnes upp lite halvimproviserat och vi gick på en tvåtimmarswalk. Mycket uppdateringar, obehagliga halvinsikter för min del och en akapella-konsert från mig på hennes request. Hon fick till och med höra en låt som ingen utom jag hade hört innan! Den svåraste jag någonsin skrivit, rent sångmessigt alltså, är det också. Men så kan det va. Nu har det ju hunnit bli måndag här, så jag lägger ner skrivandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0