I don´t even know what day it is

Hej krystad rubrik, men jag glömmer faktiskt. Det pendlar mellan tisdag och torsdag. Just nu det senare. Bra Emma, mycket bra.
 
Jag ska börja med ett par saker jag glömde från i helgen. Till exempel hur intuitiv jag var i fredags i skolan.
"Undrar vad jag kommer äta ikväll. Det blir säkert...köttgryta."
Det blev just köttgryta. Bra jobbat. också detta med Diktatorn:
Diktatorn: *stänger dörren* vi får ringa någon när vi ska in igen.
jag: Eller så öppnar vi med taggen på nycklarna.
D: Jaha...så det är en sån där nyckel som öppnar dörren?
 
Nu över till dagen. Vi har pratat om nästa veckas onda reportageprojekt. Jag tänker skriva om glass. Bra skit för att vara så hemskt. Johannes sammanfattade det fint: "jag hatar det här." kort och konsist där. Vi fick också en exemplarisk lunch: skink- och brokolisoppa, pizzabullar (sjukt goda) och rabarberpaj med vaniljsås. Mycket mycket bra. Ikväll har jag skrivit om min pensionär till romanen och gått till ICA med Åsa. Vi var glada istället för att ragea och jag fascinerades av mina egna känslor. De är helt mysteriska och ändå sjukt chill. Can not cope fast can cope. Nej veten ni vad, nu måste jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0