My cup of tea

Hej och allt vad det heter!
Idag är det måndag och de mörka veckorna har tagit sin början. Imorgon kommer vår favoritjournalist. då blir det ännu mörkare. Men idag hade jag redovisning om "my cup of tea", alltså vad som inspirerar mig. Det blev klassiskt; vi djupdök i creepy fanfiction, ungdomsböcker, molltonarter och hur mycket jag gillar tjejer. Nej vi pratade inte om min sexualitet, men det såg ut lite så nu. Jag tog med min tekopp (en cola-burk of course) och spelade dessutom upp transparent. "That´s some d minor for yah." just det, jag blev hälsad med valsen idag igen. Mycket bra upplevelse. Sen skrev vi dadaistiska dikter, som ni ser nedan. För konstigt skit, men jag älskar det. Så för att vara mörker har det varit en ganska...ljus dag. Om dagar nu är ljusa. Crazy Town gör den ännu ljusare, kan jag meddela. Nu avlägsnar jag mig igen, kära vänner och andra ankor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0