put a red rose on my coffin and tell the others they lost again

Nejmen hejsan!
Nu är det, om någon har missat det, lördag. Och det är en mycket bra sådan. Den började med att jag fixade pass, vilket tog ungefär tre minuter. Jag såg ut "som en förbrytare, som alla andra" och var mycket nöjd med det.
 
Sen träffade jag mammas band och såg de repa. Väldigt trevlig stämning var det och jag joinade på en låt (se: rubriken). Vi diskuterade också förlossningar, multipla personligheter, skånska och inkörsportar till konstiga ljud. Very pretty. Jag och mamma åkte in till stan och försökte först kolla på diktsamlingar (no, don´t ask) och sen åt vi lunch och köpte jeans. Super exciting. Nu chillar jag med livet. Mamma bakade mikro-kladdkaka till mig (jag har nämnt hur awesome hon är va?) och mormor var här. Hon uttalade sig också om livet: "det är icke lätt, Emma, när man är dum i huvudet." fint. Snart ska jag åka till Marie och göra den här dagen ännu mer awesome. Hejdå kära folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0