Random enough

Idag har jag varit i Norrköping. Sådär som man är. Eller...nej. Men jag åkte dit i alla fall, för att delta i en samlarundersökning med syster. Twins are fun, tycker karolinska. Så vi satt och svarade på en massa frågor. Vår bästa var "samlar du på djur?" eh, ja, definitivt. Också när syster, på någon annan samlar fråga, sa "jag har ju inte en hel vägg full med giraffer". Nej, konstigt nog. Jag analyserade alla frågeformulären och blev diagnoshypokondriker (som om jag inte redan är det), för att sen konstatera än en gång hur frisk jag är. "Vi är så oinspirerande intervjuoffer!" konstaterade jag. Så jag fick en gratis resa till syster och dessutom ett "superpresentkort" (skivor<3), så helt klart bra grejer.
 
Annars händer inte mycket. Läser om kärlek samtidigt som jag preachar anti-förhållanden via sms. Motsägelsefullt. Chillar med livet like crazy. Planeeeerar framtiiiid. Blah. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0