the new, improved life

Idag caféade vi hela dagen, jag och Åsa. Det var mycket trevligt och gott såklart. Först åt vi lunch och det var helt fantastiskt gott. Toast, I say no more. Vi skrev våra reportage (mitt blir mest skit som sagt) och det var faktiskt ganska produktivt. Efter några timmar fikade vi och det blev fudgecake med grädde för min del. Så jävla gott så jag knappt kan hantera det. Där bestämde vi oss för att starta vårt nya liv. Istället för att skriva på facebook om hur duktiga vi är med träning och allt möjligt, ska vi prata om hur onyttiga vi är. För nu jäklar ska det tas nya tag och ett nytt liv ska börja! Åsa shoppade lite ("extra small? Det här är mitt nya liv, då duger inte extra small!") och gick vi hem och åt middag för det ska man visst. Ikväll har jag skrivit klart och pratat både med Hannah och Diktatorn. Mycket trevligt. Nuuu måste jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0