How do I get you alone?

Livet just nu:
-Dagarna är tomma. Jag tittar på glee och stirrar ut i luften.
-Kvällarna är oftast brutala. Kvällskänslan har inte infunnit sig idag och jag klagar inte. Igår var som ni såg sådär.
-Jag drömmer extremt mycket och förvirrat. Rubriken är från en...eller det är ju en låt, men den var med. Det var väldigt fint. Inatt åkte jag tåg, spydde och glömde en massa grejer. Kaos.
-Jag hatar att bo på två ställen och längtar verkligen tills jag slipper. Jättemycket.
-Jag kunde mått bättre antar jag. Livet är förvirrande och jag kan inte stå för något i mer än högst två dagar. Jag vill inte. Eller jo, det vill jag väl, men ändå.
-Meh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0