It´s a new art form showing people how little we care

Efter storm kommer likgiltighet. Tydligen. Tidernas backlash. Just nu känns det som om exakt ingenting är särskilt relevant. Jag menar...jag är nitton år. Det är helt sjukt lite! Exakt allt jag gör är ointressant för min egen framtid. Jag kan göra den bättre, ja, men alltså...meh. Doesn´t matter. Det är nog tillfälligt, men precis så känns det.
 
Idag har vi haft trevligt hursomhelst. Vi skulle utflykta, men det började regna, så vi tittade på dead poet´s society istället. Den var mycket bra och min klass är bättre. Döda muppars sällskap, om man så vill. Jag älskar dem. Eller ja. Jag skulle älska dem om jag just nu kände något alls. Kul att jag är dramatisk om min likgiltighet. Och med kul menar jag inte särskilt kul alls. God natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså gud vad vi går igenom samma faser konstant. Å samma känslor å allt. Asså livet

2014-05-16 @ 11:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0