you´re the master stämmer in the house

Hej folk!
Igår (som i i fredags) var jag i Skåne. Ja, tänka sig. Jag åkte ner för att trubadura i Lomma med Karl. När jag kom till Lomma åkte jag hem till en människa jag aldrig träffat vid namn sofie, där Karl och en annan stranger vid namn Sofia väntade. Ja, sofie och sofia. Något förvirrande. Så där satt vi och repade låtar i solen och hade det bra hela eftermiddagen. Jag stämmade och allt! Men det är Karl som är the master stämmer, obviously. Det kom fler människor dit, som jag inte heller kände och det stämningen var mycket god. Vi gick in till själva festligheterna (lommadagarna hette det visst) och försökte äta. Jag säger försökte, för det gick inte så bra. Pizzerian vi till slut hamnade på hade absolut ingen service och det tog minst en halvtimme att ens få beställa. Då hade Marie och hennes Fredrik joinat, så jag hade i alla fall trevligt sällskap. Vi hann se slutet av Karls bands spelning och sen gick vi till öltältet, där vi skulle spela. Jag köpte fantastiskt god cider och vi pratade om allt möjligt och hade det bra. Sen fick vi veta att vi inte fick spela. Fuuuun times. Ljudteknikern hade glömt oss, tydligen. Så jag drack mer god cider och sen åkte jag hem.
 
Idag skånade jag lite mer. Till exempel röstade jag. Bra grejer ändå. Sen åkte jag hem till Småland igen och här är jag nu. Har suttit och stirrat hela kvällen, typ, förutom när jag pratade med Hannah. Det var mycket trevligt. Det är dock inte att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0