Didn´t they tell us don´t rush into things

Idag har varit en bra dag. Såklart är jag inte direkt over the moon i detta nu, så det blir inte en särskilt bra beskrivning. Standard ändå. Dagens huvudhändelse(=enda händelse) var att jag åkte på en liten mini-photoshoot med mamma. Jag såg alldeles spektakulär ut i min bästa klänning (såklart införskaffad på primark kindly do not judge) och crazy grejer som smink och borstat hår. Jag vet, vad händer med världen. Men jag såg som sagt spektakulär ut och det stormade so yay! Har jag nämnt att jag älskar stormar den senaste tiden? Eller att jag älskar maskara? Det har jag nog aldrig nämnt, faktiskt. Men det gör jag verkligen! Det får mig att se helt fancy ut och till skillnad från det mesta smink kan jag se det själv. Oj, alltså vad var det där för meningsbyggnad? (Om ni inte märkte det drabbades jag precis av en liten moodswing, courtesy of bra musik, så det är därför jag blev så chatty. Pro tip: Om jag relfekterar över hur jag skriver är jag oftast glad.) när jag kom hem drack jag varm choklad med vispgrädde och om inte det är fantastiskt så vet jag inte. Det är bra, för jag dricker nästan aldrig varm choklad och då blir det extra gott. Ikväll har jag ätit lasagne ("hemmagjord? Varför?") och sett gårdagens så mycket bättre, som såklart var relativt awesome. Så, en väldigt stillsam, men bra dag. Nu är jag trött, men känner att jag borde vara uppe åtminstone tolv timmar för att det ska räknas som en ordentlig dag. Så det är bara att härda ut. Men ja, god natt för andra gången idag. Varför skrev jag god natt i förmiddags? Jag vet inte faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0