Helst ska det vara plast

Hej ni!
Igår gjorde jag min karaktärisering. Jag var en exceptionellt creepy sociopat och levde mig in i rollen. Det var ett väldigt renande upplevelse och jag fick ett skrattanfall så fort jag var klar. Lovely. Alla andra var också exceptionellt duktiga och awesome! Sen åkte jag till Växjö för att ha styrelsemöte med...styrelsen. Och syster! För hon var ledsagare, och det var ju också awesome såklart. Vi åt middag på ett halvfancy Place, tittade på på spåret och mötte en schizofren dator. Den lät olika hela tiden och var underlig. Sen pratade vi om lärare, glas-skärbrädor och...andra grejer. Typ. Jag är trött. När vi skulle sova hände rubriken. Det var Suleiman som gärna ville forska om blomkrukor. Var det ens han? Jag kommer knappt ihåg.
 
Idag mötade vi. Vi hade riktigt spännande diskussioner, faktiskt, och allt gick riktigt bra. Vi subwayade som vanligt och fikade på dumlebollar. Varför är det världens bästa idé någonsin? Det är fantastiskt, seriöst. Nej, vet ni vad, jag är helt absurt trött. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0