Is it a bird? Is it a plane? No, it´s super sister!

Hi!
Rubriken är vad jag utbrasst när jag kom ut för att hjälpa syster rimma på sina julklappar (hon ska fira jul med Benjamin i helgen, för det var rimligt tyckte dem). Det var nästan helt oironiskt sagt. Men ikväll var jag hos Agnes i hennes nya lägenhet och åt middag. Vi åt denna middag samt en massa damn suckers och pratade om högstadiet, hur exentrisk Agnes är (Lukas, Agnes pojkvän for the record, tyckte att hon var det och jag höll inte med...tills jag insåg att jag bara var van) och min skiva för att jag är något besatt av denna. Men den är värd det! Hoppas jag. (Det är den.) nu är jag så trött så mina ögon stängs. Det är väldigt spännande att jag bara kan stänga mina ögon utan att jag ens märker det. Ibland glömmer jag tydligen att öppna dem. Det är inte ens ett vanligt blind-problem, so yaaay. Men nu måste jag officiellt sova god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0