Någonting som skaver, nåt som ska bli bra

Alltså så mycket som mitt skinn skaver just nu har det inte skavt på flera år. Och Lukas måste sluta skälla ungefär nu. Vad är det för djurkaos här egentligen? Först en skrikande katt, igen, som jag antog var Billy...så jag släppte in Billy, tror jag. Och nu har Lukas psykbryd men ja what else is new egentligen. Vad som är new är Damien Rices fina skiva, eller den är en vecka gammal åtminstone. Men den är bra! Åtminstone vissa låtar, men de är hur bra som helst. Så, idag har inte mycket hänt. Jag var i skolan och pratade om Jacques Werup och Harry Potter, för sånt pratar vi om i skolan, och sen har inget överdrivet revolutionärt hänt. Men det är inte Billy som skriker tydligen. Sen när är vårt område en tortyrkammare för katter? Det är faktiskt väldigt sorgligt! Fast den där katten kan faktiskt lika gärna vara kall. Det är inte lika blodisande som den förra katten. That shit was scary. Jag ska nu lämna er med en liten tanke:
Visst är det skrämmande att någon kan vara viktig, för att sen inte alls vara det? Att någon kan vara den man ringer när allt faller samman och sen bara försvinna, helt odramatiskt? Det är det som ska vara livet, har jag hört, men...jag är emot. Så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0