the rumors are terrible and cruel, but honey most of them are true

Jag har helg. Jag har snarare haft helg sen igår eftermiddags. Bra vecka känner jag. Jag har inte gjort så mycket av relevans. Igår var jag i skolan och grupparbetade om teser och topiker. Det blev dock mest prat om pocahontas, svärdet i stenen, folkdräkter och våra lärare. Ändå fick vi gjort allt jobb, sjukt nog. Sen handlade jag mat och var så hungrig att jag knappt kunde funktionera. Det var jag idag också men nu har jag ätit ihjäl mig på asian express-mat. Väldigt bra grejer. Så, livet är bra. Faktiskt. Jag kan officiellt bekräfta att min tillfälliga galenskap är slut. Känns bra. Jag känner mig (nästan) som en person. Nu panikar jag bara över ep-namn, men det är väl ett okej emmlandsproblem. Snart ska jag träffa Agnes och det är också väldigt bra tycker jag. Nu lämnar jag er.

Kommentarer
Postat av: Blue

Jag vet skillnaden mellan teser och topiker!

2014-11-06 @ 19:37:16
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0