to suxessfully double klick you must klick twice

Min rubrik är ungefär lika revolutionerande som saker jag har tänkt lately. Jag har kommit på stora insikter som "jag kan hitta på saker!" yeah. Insane, huh? Och sakerna jag hittar på kan bli bra saker! De är till och med bättre än mina icke-påhittade saker. Men de är också helt okay, så det är ganska bra. Annars har inte jättemycket hänt. Farmor har varit här, vilket inte händer så ofta, och därför var det lite extra trevligt. Jag har varit i skolan och pratat om msn, ryska och allt möjligt utom min uppgift med mina nya responnsisar. De är nästan lika bra som mina gamla responnsisar! Yay! Nu ska jag snart gå och faktiskt göra roliga grejer i livet, så nu lämnar jag er igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0