Var hälsad, november!

Vaknade runt 07:00 av ångestkrypningar i benen som sen letade sig upp genom kroppen. God morgon och trevlig ny månad! Så det var bara att vakna och acceptera världen omkring mig, för vi skulle på utflykt och grejer. Vi (familj+mormor) åkte till stens huvud och promenerade. Vet ni vad? Att klättra omkring på stenar (eller gå på en stenig väg) är jättebra mot ungefär allt. Som mindfullness, fast bra, konstaterade jag. Så jag mådde myyyycket bättre efteråt. Vi åkte också till kaffé anorlunda och åt kakbuffé. Den var tyvärr inte alls särskilt god, men det var trevligt ändå, så det är okay. Ikväll har vi sett så mycket bättre (Amanda <3) och jag har skrivit lite mer på min nya låt. Den blir förhoppningsvis klar imorgon, hur det nu ska gå till. Men nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp 06:30 och det är ju i det närmaste kriminellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0