Vem fan tror du att du är? Lilla huset på prärien eller?

Hej igen!
blue: Skillnaden? Det är ju två helt olika saker? Men ja, I Think I get you.
Två inlägg på en dag, tänkte jag säga, men ja det var visst nästa dag nu woops. Men ja typ i alla fall. När jag bloggat klart åkte jag in till staden och träffade en liten Agnes. Hon letade efter bamse-tidningar (hon hade det i läxa...) och sen åt vi crepes bara för att vi kunde. Hon skulle få höra mini-skivan, men det fick hon inte, för det funkade inte. Sorg ändå. Men det var väldigt mysigt och väldigt gott. Är jag tjatig om jag säger att Agnes är bäst? Förmodligen.
 
Sen åkte jag till malmö och standup-kväll med familj och Ia och Jonne. Vi åt först middag och det var gott (för att vara lamm) och trevligt. Vi försökte komma fram till vilket min bästa bokstav var och...jag vet inte riktigt vad vi pratade om. Men det var trevligt ändå. Sen gick vi ner och såg komikerna och de var väl bra. Rubriken är från Simon Gärdenfors, som var bäst av alla. Knyckare kom tvåa och hon pratade om kyrkominnen och allt möjligt annat. Två andra var också med, plus Elin Nordén som var the Queen of presentationer. Och nu är jag trött, kära folk, så hejdå med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0