Här sitter jag och funderar över rubriker hela natten

Igår (i förrgår I guess) var en bra dag faktiskt! Mest var det för att jag träffade Agnes. agnes är fan bäst av alla alltid. Eller ja det var kanske inte så snällt mot alla andra. Men ändå. Hon bara förstååår allting. Nästan allting, that is. Och hon vet hur jag blir, så hon blir inte förvånad när jag stammrr och får panik och inte kan säga olika namn. (Yeah. That far. Fast det var antagligen mest rädsla för att det inte skulle gå. Men ja.) under dagen köpte jag också nya skor (som jag är djupt förälskad i, for the record), städade och...läste. Det är mest det jag gör om dagarna annars.
 
Idag (igår) var också bra. Mina kaoskänslor är mest fascinerande at this Point. Jag fick först frågan om en fake-windows-man om jag jobbade för Interpol bara för att jag sa att han inte ringde från Australien, utan Indien. Kul för mig, tycker jag. Så nu vet jag vad jag ska jobba med. Sen höll vi lovtal i skolan och jag höll mitt lovtal till Coca cola. Det kanske ni får läsa när jag känner för det, men det är ganska...överdrivet. om möjligt överdriv, som Sigge säger. Då fick jag också höra den intressanta kommentaren "men Emma, du är ju blind, så vi kan inte höra vad du säger!" min lärare är uppenbarligen någon form av mindre intelligent varelse. Eller...just det...det var ett skämt, ja. Jag kanske är den mindre intelligenta, dock, för jag kan på riktigt inte förstå det roliga i det? Underligt. Med detta tror jag bestämt att jag avlägsnar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0